Retourbeleid

Wij streven naar 100% tevredenheid. Mocht dat om welke reden niet lukken kunt u contact opnemen met ons via Nicole. Wij zullen in geval van retour een retourlabel toezenden zodat u het pakket kostenloos retour kunt sturen.

Hoe kan in mijn pakket volgen?

Als we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een track&trace code via je opgegeven mailadres. Zodra het bij Post.nl is afgegeven, zijn we overgeleverd aan hun diensten. Meestal bezorgen zij de volgende werkdag, bij drukke periodes duurt dit soms iets langer. Dit is allemaal goed te volgen in de track&trace. 

Geen Track&Trace of bevestiging ontvangen?

Zowel de orderbevestiging, factuur als Track&Trace code worden naar het opgegeven mailadres verzonden. Dit wordt automatisch gegenereerd. Je kunt de spam-box checken en mocht je het hier niet kunnen vinden, dan heb je waarschijnlijk een typefout gemaakt bij het invoeren van het mailadres. Wil je toch graag weten waar je pakket is? Stuur dan even een mail naar service@chocoladna.com, en vermeld daarbij de naam waarop je hebt betsteld, dan kijken we het vene voor je na.

​​Kosten inpakken en verzenden:

Iets mooi en goed verzenden is voor onze producten in de webshop belangrijk en kostbaar. De kosten van inpakken en verzending zijn bij Chocoladna in de meeste gevallen inbegrepen.

Dit zijn de tarieven:
Nederland:  tot € 37,50 is de eigen bijdrage in verzendkosten slechts  € 2,50.  Daarboven zijn de verzendkosten gratis.
Belgie en Duitsland:  tot €60,00 is de eigen bijdrage in verzendkosten  € 4,00.  Daarboven zijn de verzendkosten gratis.
Luxemburg: tot €100,00 is de eigen bijdrage in verzendkosten  € 6,80.  Daarboven zijn de verzendkosten gratis. 
Italie, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk: tot €100,00 is de eigen bijdrage in verzendkosten €10,00.  Daarboven zijn de verzendkosten gratis.

 

© 2018 - 2024 ChocolaDNA by Van-Eker Premium handmade Chocolates | sitemap | rss